Kijk eens bij deze 6 autobedrijven

Er zijn verschillende voorbeelden te vinden van autobedrijven die succesvol online zichtbaar zijn. VWE heeft tijdens de klantavonden in 2019 Autobedrijf Sam van Dalen zijn aanpak laten presenteren, met onder meer hoe hij zijn opvallende video’s maakt. Welke voorbeelden zijn er nog meer?

Autobedrijf Terpstra: Opvallende nieuwtjes en bestaande klanten!

Sommige klanten zij heel betrokken bij hun autobedrijf. Dat zijn klanten die je moet koesteren. Zo deelt Autobedrijf Terpstra opvallende zaken die de medewerkers meemaken of zien in de media. Uiteraard worden ook de occasions gepromoot.

Autobedrijf Schoonoord: trekhaak promoten?

Is het weer tijd voor periodiek onderhoud, enkele weken voor de vakantie? Of is het de juiste tijd om de trekhaak weer te promoten? Via Facebook kunt uw vaste klanten informeren! Uiteraard altijd al je klanten uitnodigen om uw pagina te volgen.

Autobedrijf Steyger: inzicht in onderhoud

Tijdens het verrichten van onderhoud komt u opvallende zaken tegen. Met respect voor uw klant kunt u deze delen op Facebook. Promoot dan gelijk wat u kunt betekenen voor de klant!

Autobedrijf Eric van de Weijer: winactie!

Doe mee en win een auto! Dit autobedrijf uit Harderwijk schreef een winactie uit. De prijs: een Ford Ka! EVDW maakt sowieso veel video’s van hun nieuwste en opvallendste occasions.

Autobedrijf Verfaille: andere diensten promoten

Laat op Facebook ook uw andere diensten en producten zien. Zo prijst Autobedrijf Verfaille uit Hippolytushoef ook de velgen aan én ze plaatsen iedere verkochte auto op Facebook, samen met de blije nieuwe eigenaar. En ze laten zien met wie er wordt samengewerkt voor onderhoud en schade.

Autobedrijf KeCo: airco en gratis haal- en brengservice

Altijd handig om nog even te promoten bij uw klanten: airco bijvullen. Als u dit niet zelf doet, dan zou u kunnen overwegen om dit samen te doen met bijvoorbeeld een autobedrijf in de buurt. Ook handig in deze tijd: een gratis haal- en brengservice!